Saturday, September 25, 2010

Høst!

Nå er det klart for å starte høstprosjektene mine. Jeg har blitt overmannet av ren ull-galskap og nå skal Tiril for det meste ha Nøstebarntøy og klær av Nøstebarn-ull. Ren ull, ubehandlet og uten giftstoffer og alt annet galskap som ull laget for vaskemaskin inneholder. Ubehandlet ull regulerer varme bedre og er sunnere for alle og enhver.

Snuppa har fått ny pysj og jeg har bestilt diverse garn som jeg skal begynne å strikke av. Min første ladning med Nøstebarnull.. og Tiril sjekker ut kvaliteten ;-)

















Mens jeg har ventet på dette garnet og som et mellomprosjekt holder jeg på med et helseteppe/babyteppe i babyull ... for en eller annen....
Også har jeg begynt så smått å lære meg å hekle. Har hatt en leksjon foreløpig av Lill. Og det ble faktisk noe ut av det. Kanten øverst ble ikke bra, men jeg ser feilen.. og resten ble ganske bra til å være første gang jeg gjør noe som helst med en heklepinne, .. syns jeg selv ihvertfall :D

Også skal jeg gjøre ferdig denne Monsterbuksen til en bebbis som har termin nå i november.
Denne må jeg gjøre ferdig innen en uke. Viktig.


No comments:

Post a Comment