Tuesday, November 16, 2010

Tiden går så veldig raskt frem mot jul.

Tiden går så raskt frem mot jul denne gangen. Med Tiril som akuratt har runda året og løper rundt her + hunder og katter blir det ikke mange timene med strikketøy hver kveld, desverre. Men har ihvertfall fått ferdig 2 julegaver. Dette er den ene:

Jeg har en lånemaskin fordi min er på reperasjon.. så har ingen bildeprogrammer installert... så får ikke redigert bildene for dette innlegget, men jeg syns det er viktigere med et blogginnlegg enn slike detaljer ;).

Flere prematurtepper klare + begynt å strikke noen luer :). Bruker det jeg har av restegarn i babyull.

 Har akuratt strikket ferdig en babymonsterbukse som skal broderes på fjes og sendes til en oktober-10-babygutt som skal få varmet seg i vinter. Legger ut bilde når den er helt ferdig også.


 Fant et fint bilde av meg og Tiril fra februar-10 da hun var 3mnd gammel, på profilen til tantebarnet mitt på Facebook. Måtte bare "stjele" det og legge det ut her :))


Også nærmer jeg meg endelig ferdig med Nøstebarndressen til Tiril.... ting tar tid ;)

Kommer snart tilbake med oppdateringer :))
Har dere noen førjulsprosjekter? mange på en gang også kanskje?

-Tonje-

2 comments:

  1. Mykje fint handarbeid! Det er ikkje berre berre med småfolk som krev oppmerksomhet ;o)

    ReplyDelete