Friday, April 12, 2013

Nå skal jeg lære å sy ja!

Jeg har nå kjempelyst til å lære å sy igjen skikkelig :). Vært på sytreff og sett jentene sy barnetøy i racer-fart, og sånt vil jeg gjerne kunne også. Virkelig :). Har vanlig symaskin hjemme og tilgang til overlock-maskin og andre symaskiner noen dager pr uke.

Har prøvd meg på å sy en siklesmekke hjemme.. men stretchy-stoff, meg og vanlig maskin gikk dårlig. Men tredde selv overlock-maskinen på jobb og leste meg til alle innstillinger og sydde mine to første siklesmekker på mitt aller første overlock-forsøk. Mektig fornøyd, alt tatt i betraktning :).
Aplikasjon på første smekke må ses pent bort ifra..... ukjent maskin og null kontroll på hva som skjedde under foten. Smalere sting og prøve å lete frem en gjennomsiktig fot, om jeg skal forsøke igjen.




Det er ihvertfall en start da :))


1 comment: