Thursday, January 31, 2013

Litt diverse

Nå er det litt av hvert jeg har glemt å legge ut her faktisk :)

Her er gensern som eldstejenta mi fikk til jul (2012). Hun ønsket seg nemlig en Liverpool-genser (pappan heier på Liverpool)... men den skulle være rååååååsa, og hun ville veldig gjerne ha Hello Kitty på den også. Så da fikser jeg jo det ;-). Ho vil neppe møte andre med lik genser med det første.




Jeg hadde også i høst et hemmelig strikkeprosjekt med vognteppe og lue til ei venninne som ventet en jente. Nå kan jeg jo vise bilder selvfølgelig, uten å ødelegge overraskelsen.



Elsker dette teppemønsteret :). Tar litt tid, men med øvelse begynner man å huske mønsteret. Og det er vanvittig pent som ferdig arbeid. 

-Tonje-

1 comment:

  1. Så mye fint du lager!

    Kjempeflott babyteppe! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i mønsteret?

    Ha en fin uke!

    ReplyDelete