Tuesday, December 28, 2010

19. - 24. desember

Her er det noe som ikke stemmer... jeg har åpnet en gave uten å notere ned.... og finner ikke bilde... hmmm..
Jeg mener at disse bildene jeg har... så er det 20. - 24. desember. Gavene er fantastiske. Og jeg er helt overveldet.. har fått så mange gode tips, og skal lage en like bra julekalender til hemmeligvennkalender på Hobbyboden neste år. Jeg er lykkelig over alt jeg har fått.






Før julaften hadde jeg og Tiril bakedag. Hun så mest på da, men var med i vilja :-D
Vi fikk bakt en bra stor haug med Lussekatter.
(klikk på bilder for å få de større)


Også kan jeg nå vise frem et par av årets selvlagede julegaver. Strikket rillebukser til tantebarna mine; Mia og Oskar. Og halser til endel jenter i familien. Deilige varme halser man kan rulle eller brette rundt halsen. Alternativt dra opp over ørene eller opp på hodet om det er surt og kaldt.



God jul til alle :-D

-Tonje- 

1 comment:

  1. De lussekattene så gode ut... savner norge når man ser bilder av god Norsk julestemmning.

    ReplyDelete