Friday, December 10, 2010

8. , 9. og i dag 10. Desember i Julekalenderen min!!

Her kommer tre siste dager i julekalendern min :-D

8. Desember
- Nydelig nålpute bare til meg :-D. Jeg har aldri hatt egen nålpute, og nå skal jeg endelig få holdt styr på alle nålene mine. Med fikk jeg to stoppenåler, og det passer supert, for jeg har alltid mistet mine fra tid til annen.
Men aldri mer.

9. Desember. Deilig ansiktsmaske. Det er jo sånt man sjeldent kommer på å kjøpe til seg selv. Deilig.

10.Desember. Herlig garn og oppskrift på hals. Oppskriften er på engesk.. men jeg KAN jo engelsk. Og den er enkel. Så bare jeg får oversatt et par ord skal jeg få strikket denne også. Og garnet er vanvittig deilig. Så mykt og godt. Det skal bli godt å ha rundt halsen i vinter.
Tusen takk Tess/Trine.

Sånn ellers.. begynner vi å flytte hjem igjen nå denne helgen. Det skal bli deilig å komme hjem før jul. :-D
Gleder meg til å få opp stjerna og adventsstake i vindu :). 

Har strikket en MASSE julegaver... men kan jo ikke vise dere noen av dem. Men viser bilder i romjula tenker jeg.. når de er åpnet og ikke hemmelige lenger.

-Tonje-

No comments:

Post a Comment