Wednesday, December 1, 2010

1.desember!!!!!

Det er jul... det er jul... det er jul :-D
Det er ihvertfall 1.dag i julemåneden desember.
Og jeg har åpnet første gave i julekalendern min fra Tess på Hobbyboden. Jippi !!
Her er bilde av kalendern min, har hengt den på kjøleskapet bare for å få et bilde av den før jeg hang den opp på veggen.

Og her er første gaven min. En nydelig engel jeg skal pynte med når vi kommer hjem i leiligheten før jul.
(Den blir reparert etter vannskade... og det ser ut til at vi er hjemme før jul)

I dag har vi sendt av gårde en rosa rillebukse til Tirils venninne, Mathea. Nå skal hun og få holde rumpa si varm i vinter :). Tiril måtte prøve den så vi fikk se den i bruk før vi sendte den av gårde. Tiril og Mathea er ganske så like store :)). Det ser ut som Tiril gaper skikkelig på bildet av glede.... egentlig så gjesper hun :-D

(klikk på bildet for å se det større)

1 comment: